FANDOM

Szablon:Postać infobox Edytuj

Nagisa

Nagisa Furukawa (później Okazaki Nagisa) jest główną żeńską bohaterką Clannad. Pierwszy raz pojawia się w odcinku " Kwiaty wiśni tańczące na wzgórzu".

Wygląd

Furukawa nagisa

Furukawa Nagisa

Nagisa jest szczupłą nastolatką, waży ona bowiem 43 kg. Jej oczy są koloru "miodowego", natomiast włosy są w kolorze czerwono-brązowym. Ma 155 cm wzrostu. Jest bardzo podobna do swoich rodziców, Akio i Sanae Furukawa.

Osobowość

Nagisa, w pierwszym odcinku, sprawia wrażenie słodkiej, niewinnej i nieśmiałej dziewczyny. Od pierwszego spotkania z Tomoyą Okazakim, Furukawa staje się śmielsza oraz skora do pomocy. Zdobywa w ten sposób przyjaciół. Jak określa to Tomoya, staje się silniejsza. Jest także wielbicielką "Dango Daikazoku" (Wielkiej Rodziny Dango).

Historia

Nagisa Furuwaka urodziła się 24 grudnia 1984 roku. Miała ona problemy ze zdrowiem. Pewnego śnieżnego dnia, gdy jej rodzice wyszli do pracy, Nagisa wyszła z domu, gdzie później zemdlała z powodu gorączki. Od tego czasu rodzice założyli piekarnię, aby opiekować się nią, rezygnując w ten sposób ze swoich karier.

Ciekawostki:

  • "Nagisa" w języku japońskim oznacza plaża (渚, Nagisa), natomiast "Furukawa" - stara rzeka (古河Furukawa)
  • Aktorzy podkładający głos Nagisie (Mai Nakahama) oraz Tomoyi (Yuichi Nakamura) podkładają głos postaciom z anime "Fariy Tail". (Mai - Juvia Lockster, Yuichi - Gray Fullbuster.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki