FANDOM

Yukine Miyazawa - uczennica liceum często przesiaduje w archiwum. Lubi bawić się magią i czytać książki o tym. Jej brat Kazuto jest przywódcą gangu który w mieście konkuruje z innym gangiem. ma jasne włosy i senny wzrok umie też świetnie gotować.

Clannad Edytuj

W anime spotykamy ją po raz pierwszy w archiwum tam właśnie pzonaje Oakzkiego z czasem Tomoya coraz częściej tam przychodzi "bo chyba siedzenie u Sunohary mu się znudziło" tam właśnie często daje się wplątywać w rzucanie małych i nic nie zanczących zaklęc które wyczytuje z ksiązek yukine. Sama nie przystąpiła do reaktywacji klubu teatralnego nie jest też od końca główną posatcią. Z czasem staje się dobrą przyjaciółką Tomoyi Nagisy i reszty ich znajomych.

After Story Edytuj

W pierwszej części drugiego sezonu gdzie przechodzimy jeszcze przez życie szkolne naszych bohaterów wątek Yukine jest dosyć ważny. Miyazawa przesiaduje w archiwum. Yukine jak się okazuje ma brata Kazuto który jest przywódcą gangu z względu na jego "unikalne" włosy koloru blond także Sunohara zostaje wciągnięty do tej historii młody chłopak przychodzi do Yukine prosząc ją o zaprowadzenie go do jego siostry która wstąpiła w szeregi bandy. Ten też chłopak bierze Sunohare za Kazuto dalszych wydarzeń nie dało się uniknąć kiedy okazało się że gangi robią zamieszki i to bardzo duże Yukine postanawia przekonać drugiego przywódce żeby zawarli rozejm jednak najłagodniejszy scenariusz był taki żeby Kazuto zmierzył się z nim w walce i w ten sposób rozwiązali tą całą wojnę. Niestety Kazuto jest w szpitalu i ktoś musi go zastąpić a kogo tamci biorą za brata Yukine oczywiście Sunohare w dodatku Tomoyo skopała kilku z nich przez przypadek oczywiście wtedy Sunohara nie miał wyjścia. Na umówionym miejscu Nagisa musiała wszystko utrudnić dając wszystkim wypieki swojej matki jaki był skutek łatwo się domyślić wszyscy szybko padli po prostu. Wtedy jedynym wyjściem było aby Tomoya stanął do walki prawie przez cały dzień tłukli się bez opamiętania w końcu obaj zmęczeni prawie padli. Następne wydarzenia ukazały przybycie Kazuto drugi przywódca nie mógł się powstrzymać dlatego też od razu zaczął walkę uderzył drugiego przywódce wtedy też okazało się że to Yukine przebrana za swojego brata która prosi o zaprzestanie tego. Kolejne sceny wszystko wyjaśniają Kazuto zmarł w szpitalu a Yukine o tym nie mówiła gdyż wtedy drugi gang miał by łatwy cel. W końcu wszyscy dali sobie spokój pogodzili się razem stworzyli sobie wielką rodzinę a Yukine stała się prawie ich matką. W drugiej części sezonu Yukine nie jest już poakzan tylko raz na końcu kiedy to stoi przy barze i obserwuje siłowanie się dwóch przyjaciół. W tym sezonie Yukine była o wiele ważniejszą postacią niż w pierwszym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki